تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه آن را درمان

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه آن را درمان کنیم؟ بیماری مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله تقسیم در مرحله 5 CKD، مقدار ضایعات و مواد سمی در بدن ما است. بسیاری از عوارض شروع به ظاهر می شود. با عوارض بیش از حد بسیاری، درمان روی حیله و تزویر است. تنگی نفس علامت عوارض است.

تنگی نفس در مرحله 5 CKD چگونه اتفاق می افتد؟

مرحله 5 CKD مرحله جدی و پیشرفته است. به عنوان کلیه می شود به تدریج آسیب دیده، مواد سمی ساخت تا در بدن ما است. گردش خون در بدن ما، بنابراین انجام ضایعات و سموم. زمانی که آنها به منطقه قلب آسیب بزند، تنگی نفس در مرحله 5 CKD ایجاد می شود. این خطرناک است برای بیماران به ادامه شرایط دیالیز در این شرایط. بیماران احساس به هوا کمتر، که باعث می شود احساس کشنده است.

در این مرحله، درمان نیاز به طولانی امید به زندگی بیمار است.

چگونه برای درمان تنگی نفس در مرحله 5 CKD؟

همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از مواد زائد و سموم در خون ما برای بیماران CKD مرحله 5 وجود دارد. ما نیاز به آنها را حذف کنید به خارج از بدن در نتیجه جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و جلوگیری از عوارض دیگر است. تصفیه خون با پیشرفته ترین تکنولوژی در جهان است. آنها در از بین بردن مواد زائد و سموم در اندازه های مختلف تمرکز می کنند. آنها عبارتند از تعویض پلاسما، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion. بنابراین تنگی نفس در مرحله 5 CKD خواهد شد به برخی درجه خاصی رها شوند.

داغ فشرده سازی درمانی

داروهای چینی نگه داشتن عادت به صورت خوراکی taking.However، فشرده گرم استراحت درمان این عادت. داغ فشرده سازی درمان می تواند به صورت خارجی استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز، طب چینی، فعال این نسخهها کار در کلیه بنابراین تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت بعد functions.Stage 5 نفر CKD کلیه یک امید به زندگی طولانی است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: